Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Surah Al-Baqarah ayat 216

KITA BERTANYA : KENAPA AKU TAK DAPAT APA YANG AKU IDAM-IDAMKAN?


QURAN MENJAWAB : "Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui." - Surah Al-Baqarah ayat 216


There you go~

Membuatkan aku tertanya2..
Terfikir..
Ada tak benda yang selama ni aku nak sangat dan aku dapat,tapi akhirnya benda tu aku tak suka..

Atau

Benda yang aku nak sgt2 tapi end up bila nak dapat, aku tak nak..

Hmm..

Syukur
Untuk kesempurnaan jasad dan rohaniku
Keluhuran nafasku
Keindahan hidupku
Keceriaan orang2 disekelilingku
Kemanisan kenangan2 lalu
Dan
Kedaifan akalku yang membuatkan aku ingin tahu dan belajar tentang hidup dan dunia ni..

Amin
mymay

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...