Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Biar

Biar

Kau manusia aku pun sama
Kau sedar letak pijak kau dimana
Kau pukul semua derita
Kau pupuk jadi cerita

Sudahlah
Aku lelah


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Penat melalui hari-hari kebelakangan ni yang heboh dgn ckp2 belakang dan sindiran abnormal dr manusia parasit yg cuma kutip cerita dr tepi parit dan jaja di pasar.Jadikan panas..

Hey, sedar la
Kalau aku jadi kau,aku fikir balik kepukimakkan bila berkata-kata sbb kata-kata tu akan terbang right back at ur face...splatt!
senang je akan memakan diri kau balik..

Aku tau kau mmg bodoh dan dungu.
Everybody can see it
Apa yang aku mmg tak bole blah..
Bila sume org tau dan nampak kejahilan kau tu,
Tapi kau terus memperbodohkan diri sendiri..

Kau sangat kesian!!

Dan kau yang kononya mangsa cerita yang derita,

Cuba kau duduk dpn cermin.Pandang muka kau dalam2..
Tanya diri kau sendiri
Apa aku?
Siapa aku?
Kenapa aku?

Kalau mampu,sila lempang pipi kanan kau.Kuat!
Lempang bertalu-talu kalau kau rase masih tak cukop hebat.

Bangunla rockstar
Jalan yang kau sangka maseh jauh..
Cuma sejengkal je depan mata..

Mula berjalan
Larilah kalau kau mampu

Sebab aku
dah jauh tinggalkan kau..
Berbatu-batu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...