Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Bowling date

Ok
Ingat dapat hang out lunch je tp end up wat date utk main bowling mlm 2..yeay

Lagipun En Poosart ngn Ijam nak cari hadiah harijadi abah diorg..Ijam nk bg by hand so kena cr jgk mlm tu sbb Ijam nk balik hari Sabtu...Now,everyone can fly~

Macam biaselah..Score aku cm haram gak sbb tangan aku mmg pengkau..aha


Ok..
Tau mmg tak nmpak score dia jd aku kena wat summary laa kan..
Paling hebat mestila dena :) *Clap2
Paling dasat baling tapi tak strike - Poosartku :)
Paling tak konsisten - Akula tu :p
Paling banyak compalint tapi still tadelah teruk - Lily
Paling sengit memberi saingan - Leya
Paling baling ;p - Ijam


Tgk..anak tokey ade beg baru yg santek..lagi..jeles~

Penat gak bergelak sakan..

Ok perot dah lapa, makan kt hasan ss15
Jumpe kt sane eh kwn2 :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...