Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Apa ku rasa?

Pagi tadi bangun dgn bunyi bingit hasil dr ketukan batu dan konkrit dan suara bapak dan kontraktor. Sibok nk repair bumbung rumah yg ada bocor skit.Setahu aku,even hari raya ke perayaan besar lain tade pulak bapak terniat nk repair bocor yg seingt aku dh makan tahun tk dipedulikan..So,ape occasion yg menyebabkan bapak tergerak utk buat sume tu..Ntah..

Bangun
Duduk jap goyang2 kaki
Capai towel kt penyidai luar
Mandi~

Turun nk g keje tu,aku dengar mak panggil aku..

Owh

Mak da start muqqaddimah dia
Nk g Medan bln 6 ni nk bli kain ape?warna ape?jenis mcmane?
Bapak dah bgtau mak,seboleh2 dia nk ktorg nikah gantung dulu kalu tk cukop duit nk kawen dlu..

Terkedu dengar cmtu..Cm tk sabar2 sgt nk kawen even tade duit..
But he insists..Daripada nk tunang je baik nikah je..Mengelakkan fitnah katenye..=(
Aku geleng je..
"Tanakla..cm kemarok sangat je..Insyallah ade duit kang tu buat skali sume"

Sape tanak kawen cpt mak,bpk..
Dan sape pulak tanak majlis kawen yg indah n meriah.. 
Haih

Hmm patutla merepair bagai..
So,lps ni tkla terkejut kalu aku tgk umh aku dh ade air terjun pulak..


*Sigh
Kan best kalu duit tu petik je kt daun sireh?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...