Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Dasar monyet!

Hi..


Hari ni nk update pasal kejadian minggu lepas..


Bergurau senda di cabel elektrik




Ok..nampak tak apa yg bergayutan kt atas cabel elektik tu?
Ye..monyet..Bkn satu,bkn dua malahan tiga ekor sedang jln2 cr psl..
Kdg2 suke2 dia nk lompat2 atas bumbung umh ke,nk lompat atas bumbung kete ke..
Dia punye suke..

Monyet2 ni sgtla menyakitkan hati sbb diorg tk takot manusia apatah lagi la kucing..
Anjing je diorg takot skit sbb leh mamam diorg..

Selasa lps selamba je masuk umh aku curi 4 biji telur..
Satu biji trlepas n jatuh kt tangga..
Shaiitt.. 
Bau hamis ok..aku benci..

Esoknya pulak,jiran aku jemur baju..dhla cuaca skang ni asik ujan..so bile dpt time panas2 manja cmni nk laa jemur kt tengah2 laman..
Tp datang geng nyenyet ni selamba je shopping baju jemuran tu..
Dia main fitting2 kt situ ok..

Jiran aku blk dr Tesco tgk baju dia abis kena kirai..Terduduk jap.,.
Ade yg baju smpai kt rumah jiran sebelah,ade yg tersadai kt jlnraya..
Nasib tk hilang..
Kesian gile!

Skng ni sekampung menyirap ngn geng nyenyet ni..
Rase nk bela anjing pon ade..
Nasib je laa haram utk disentuh kalu tak mmg nahas laa korg nyenyet!
So langkah yg bole dilakukan hanyalah berwaspada dgn tingkap n pintu dapur yg terbuka..
Selain dari tu kalu brani pukula diorng sbb aku sure yg dia akan bwk geng2 dia pukol ko balik..
Hahahahahah
Dasar monyet!


Ok dah cukup lepas geram aku hari ni..
Fuuuhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...