Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

Sakit

Aku rasa sakit
Tapi aku tak luka
Kau tak nampak cela
Tiada darah dimana-mana

Aku rasa pilu
Tapi aku tak menangis
Kau tak nampak air mata
Tiada sedu bergema-gema

Tapi
Sungguh
Aku rase sakit pedih

Hati aku koyak
Jiwa aku hancur

Ya Allah
Biar dia adalah aku
Biar aku yang tanggung itu
Biar aku yang rase itu

Aku tau aku tak kuat
Aku tau aku tak hebat 
Tapi Tuhan
Kau lebih tau
Aku mohon padamu
Biar derita itu aku yg punya

Kerna
Aku tak mampu biar rase celaka itu menyiat2 seluruh rongga saraf dia
Kerna 
Aku tak ingin mata ini jamah sebak tubuh itu
Kerna
Aku tak lalu mencerita pandangan mata sayu itu..

Ya Tuhan..
Sesunguhnya hanya kau yang tahu..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...