Aku menulis ikot sedap hati aku..

This blog is randomly written based on what i experience in my life..basically i just write anything that i want.. ^0^

keterjakian


Pernah tak anda terasa mual,sebal,jaki,bosan,nyampah dan sewaktu dengannye dgn seseorang?tapi bukan perasaan benci..no..Perasaan tu datang kadang-kadang je..bkn selalu..
Dan ironinye,kadang-kadang rase tu menyerang pada org2 yg anda rase tade masalah pon ngan org tersebot...it just came like that~

Aku nk memahamkan perasaan keterjakian tu sesambil memikirkan kenapa ye kite rase cmtu?ke aku je rase cmtu?n mesti org pon ade rase cmtu gak kt aku..yeke?

Rase sgt keterjakian tu skang ni..rase nk je jerit...
LALALALALALALALALALLALALALALALAAAAA
meletop...mcm bunga api!!
sangat~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...